Budget Cut. 4 princípy úspešného marketingu s akýmkoľvek budgetom
Vydavateľ
Triad, Bratislava
Vydanie
2021
• 1. vydanie
Illustrácie
Tomáš Skica Bánik
Počet strán
165
Jazyk
slovenský
stav knihy: dobrý
4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.
Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Kód: 150753
brožovaná väzba
• stav dobrý
• formát 135x205
8 €